Everything is just gone


Dag 4 @ Sjukan

Tycker inte dom säger så mycke vettigt på det här stället, det har inte blivit värre iallfall. Så det är bättre eller likadant, men mer vet dom inte fören dom gör en röntken igen och vettefan när dom tänkt göra det. Nåja, idag har det faktiskt kännts lite annars, har varit lite mindre ont än dom andra dagarna fast nu ikväll har det kommit tillbaka lite, men det är inget jag inte står ut med iallafall.

Kunde fan inte sova inatt, låg och såg tv och grejade till 5-6 på morgon sen lyckades jag somna. Sen när dom kom in kring 8 och skulle ta blod så bestämde hon att jag skulle bli av med nålen i höger arm. När hon hade plockat lös den så bad hon mig som knappt var vaken att trycka på pappers grejen så det inte börja rinna blod ur hålet medans hon hämta plåster. Jo tjenare, jag höll väl i ungefär tre sekunder innan jag somna, sen några minuter senare vakna jag av att hon kom in och börja härja, då hade det runnit blod över hela min underarm, på täcket och på golvet så det tog en bra stund innan jag fick försöka sova igen och då kunde jag inte somna. Annars har jag mest sovit idag, mormor och morfar kom med nå greje som mamma hade skickat hit och sen åkte Ida kring fem och kommer nog tillbaka på ett tag.


I don't know what's worth figthning for or why I have to scream
I don't know how it got this way I know it's not allrigth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0