Denial to acceptence..



Jag vet inte hur jag ska fatta eller få det att gå in, vad är det för bevis som krävs? Jag har sagt det tusen gånger själv och jag har hört det tusen gånger från andra. Jag vet inte hur jag ska bete mig, jag vet att på många sätt var så det nog det bästa som kunde hända för dig. Jag vet inte hur jag ska känna? Mest känner jag mig bara självisk, egentligen är jag ledsen, eller förmodligen så är jag ledsen. Men jag kan inte släppa fram det för då känns det som att jag bara tänker på mig själv, jag vet att du har det bättre nu men vad ska det bli av mig? Varför ska jag ens ta tag i nånting nu? Det var dig jag ville visa att jag kunde och att jag är bättre än vad jag igentligen är, men nu är det inte så stor ide till det va? Just nu vill jag bara vara själv, men jag vet inte vars jag ska kunna vara det..

R.I.P

Can you see how much I need you rigth now
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know am'I missing too
When you're gone
You're words were all I needed to here to make it through the day
And make it ok
I miss you, today..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0