I can't be who you are


Dag 9 @ Sjukan

Joo alltså.. blir lite less ibland när lärkarna inte säger samma sak. På den ena liraren låter det som att jag ska ligga här tills jag är 65 och att det fortfarande är allvarligt. Men på den andra låter det som att det är mindre farligt än dom trodde från början och att jag inte blir längre än till helgen. Jag fattar ingenting. Nåja det känns då bättre och bättre varje dag, har slutat med smärtstillande åde nu så det verkar ju fortfarande som att det går åt rätt håll.

Nåja.. Emil och Rydig har varit här en sväng idag, emil hade varit till luleå och kollat på nån bil, så då kom dom sen och kollade extrme home makeover och surrade ett tag, det var ju lite små roligt iallfall :) Sen kom mamma och lämnade grejer, men hon for lika fort hon tyckte det var lika bra och fara innan hon hade retat upp mig så jag vart på dåligt humör, vilket inte är ovanligt när hon kommer och lägger sig i. Nu kommer Jim och Ante på en stund också och sen ska jag fan sova! Har sovit lite inatt och bara en kort stund på dan så nu ska jag sova en vanligt nat för första gången på flera flera dygn :)

I'm strong on the surface, not all the way through.
I've never been perfect, but nither have you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0