Nothing else matters


Totalt förändrad, men på skalet identisk..

Luleå kalaset i helgen.. hela helgen har varit en historia för sig,
och endel saker vill jag inte ens tänka på så vi lämnar den historian osagd.
Är i byn nu ska sova om två sekunder, jobb imorgon,
förhoppningsvis blir det här min sista vecka, orkar inte meeer.
Sliten är bara för namnet, känns som att jag har blivit överkörd av åtta tåg,
fem ångvältar och sen fått tre flygplan och nio ubåtar i skallen.
Det var nog den bästa beskrivningen jag kunde komma med.
Herregud, vissa saker jag kläckt ut mig i helgen är ju tragiska,
finns säkert saker som jag inte minns som varit ännu jävla hjärndödare 
Men vissa saker var skönt och få ur sig, men mest bara skönt för stunden
och nu ångrar jag mig. Nåväl, alltid är det ju nått och aldrig kan nånting gå min väg,
så det är ju bara och le och se glad ut som vanligt.
Dom flesta brukar satsa på och inte göra samma misstag flera gånger,
jag gör bara samma misstag tusen gånger.


för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
kanske tappat mig helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, då och kommer på det
att jag har ingen aning vafan jag håller på med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0