I'm a creature made by lies


Dag 8 @ Sjukan

Idag har jag fan bara sovit.. Vaknade på riktigt först när det var middag, då tvingade dom ut mig i rullstol. Egentligen var det väl ingen big deal men det känns lite onödigt och bara snurra på avdelningen för att dom tycker det. Då kan jag likagärna ligga här.. Sen har martina och camilla varit förbi och surrat ett tag och sen kom det nå andra lirare och fördrev en stund :) haha.. Och nu är jag faktiskt trött fast jag har sovit hela dagen så jag ska försöka sova nu, kanske slå på nån film och somna till..

Har tänkte och funderat på tusentals saker medans jag bara legat här, det är lite skönt att det känns som att jag inte har en aning om vad fan som kommer hända men samtidigt känns det som att allt kommer och bli bättre på något sätt. Men vem vet, jag kanske har fel ? Men det är ju brara och vänta och se..

Welcome to my ferakshow, this is who I'am.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0