I'm so tired of beeing here


Dag 10 @ Sjukan


Jaa, nu hade det kunnat vara bara 4 dagar kvar. Men nu vet jag inte längre :s Dom här två veckorna och sen kanske en till eller efter det så får jag endå inte göra så mycke när jag kommer hem och då tänkte jag mest på skolan. Jag som hade tänkt ta tag i skolan och göra bort det och jag hade ju inte precis tänkt mig att vara borta dom första kanske fem, sex eller sju veckorna.. Idag har det inte varit nån bra dag alls.. fyfan. Vet inte riktigt hur jag ska göra, det är egentligen inte så jobbigt och ligga här, det är bara så jävla trögt och ligga här själv, inte för att jag hade velat vara här med någon annan om det var så och efter den här svängen så kommer jag nog inte vilja det nå mer heller. Blir mest jävla less på och inte få veta nånting, förra veckan blev jag lovad en rehabiliterings plan. När jag får komma hem, hur länge jag ska göra vad och vad jag ska göra tills allting har helat. Men inte fan har jag sett nå av nån sån än ? Sen idag har dom börjat komma och hota med dropp igen för att jag inte äter, men är aldrig hungring och det är äcklig mat så, nejtack.. För övrigt  så kan alla här dra åt helvete.

Ikväll händer det inte precis nått mer intressant än annars, Sofia kommer senare, sen tv och sova.



These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0