Swing life away


Helgen började bra, var hos mamma på fredagen och vilade. Sen på lördagen övertalade mamma mig och följa till håkan och karin och äta och dricka nå öl och sen fara ner på campingen där det var öl tält och hålligång. Hade svin kul där :) Sen så kom jim och hanna och hämta mig mitt i natten och det slutade inte fullt lika kul, åkte i diket, in i ett par träd fick åka ambulans och allt, jim klarade sig bra, hanna fick nå skit i ryggen och jag har fått nå inre blödning i levern jag har nog inte fattat ordentligt för alla förklarar på olika sätt. Men är på skjukhuset nu iaf och ska vara här ca två veckor! Har legat på intensiven från igår till idag men nu är jag nere på avdelningen, jag har eget rum, tv, dator och få har nästan hur mycke besök som helst och ida kommer mest troligt hit och sover med mig ikväll så det är ganska okej. Kommer säkert bli lång tråkigt osv men det hade kunnat gå hundra gånger  värre så det är nog bara och vila och se glad ut.


Kommentarer
Postat av: Jävlabrud

Och fler besök kommer du få ;)

2008-08-19 @ 04:06:02
URL: http://ssofiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0