To wish impossible things


Dag 3 @ Sjukan

Ingen större förändring än så länge, men det är stabilt och liten risk att det bilr värre och ju mer jag ligger still och vilar ju fortare går det, även om jag vet det så har jag inte riktigt humör och ligga still hela jävla tiden, men jag gör mitt bästa =)

Det har faktiskt inte varit så farligt långtråkigt idag =) När vi hade ätit frukost osv så kom min syster och pratade konstant i två timmar så dom timmarna gick ganska fort, efter det sov jag i nästan två timmar, det var jävligt skönt och säkert välbehövligt om inte annat. Sen var det middag och duscha för både mig och ida lite senare kom Jim och Ante och knalla in och fem minuter kom Sofia och Stina och klampa utan förvarning, det är nästan roligare det än att vänta på någon : ) Fast i och för sig så när folk hör av sig så vet man iallfall att det kommer och hända nånting annat en stund :)

Det är lite roligt och se vilka som hör av sig och vilka som inte gör det. Det är nästan fler som hört av sig som jag inte trodde skulle och endel som jag trodde skulle höra av sig har inte ens skicka ett sms. Men det skiter jag faktiskt i för det finns många som brytt sig och hört av sig mer än jag förvänta mig och det känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0