The water soaks in to rocks


Dag 5 @ Sjukan

Av vad jag har fattat idag så är det inte säkert att jag varit färdigt här efter dom här två veckorna som är garanterade. Det är tydligen då dom ska röntka kolla vad som hänt om det blivit bättre och först efter det så bestämmer dom om jag får åka hem eller inte. Det kändes inte så jävla bra kanske, trodde att jag skulle få åka hem efter två veckor, men nu finns det ju någonstans endå en chans att jag kanske får stanna kvar och om jag måste vara kvar efter dom här två veckorna så kommer det nog bli tugnt..

Idag har det inte hänt så mycke i övrigt Ida åkte kring två eller nått. Sen kom Hanna, Ville, Madde och Ante senare och en stund efter dom så kom Sofia också, hon kommer kanske tillbaka en sväng till. Förstår inte riktigt varför tiden går saktare när jag är själv, jag gör ju endå inget annat än vad jag gjort när Ida varit här, men på nått sätt går det hundra gånger segare. Har lite små ångest inför helgen eftersom att det lutar åt att jag mesta dels blir själv, men jag har ju inte så mycke och välja på. 

Over the sidewalks,
Running away from the streets we knew,
Sidewalks,
Like the time we thought was made for you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0