Vill du se stjärnorna ta en titt omkring


Dag 15 @ Sjukan

Ohyes.. sov "länge" idag, till halv tolv kanske, sen sov jag ett tag till mellan två och halv fem, medans mamma var här. Sen kom Sofia, Jassa och en till och surra ett tag :) Annars har jag fan inte gjort ett piss idag, mamma kom med nån kriminalserie på dvd så det blir väl kvällens tidsfördriv efter att Jim och Ante varit här kan jag tänka mig. Får se imorgon vad lärkaren säger om jag får röra mig mer än på avdelningen, det är ju inte så värt och bara vara på avdelningen, finns inte så mycke och göra här, så jag ligger endå bara här inne och är ful.


När dom vill visa deras väg, kan du hälsa att vi följer inte med
Ledarna i världen dom vill vänta till imorgon
Tror att man kan stänga av och bara starta om
Vi värderar livet så vi följer inte dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0