You're so hypnotic on my heart


Dag 13 @ Sjukan

Okej.. kan hända att det faktiskt börjar hända nåniting på det här skit stället. Har fått börja vara uppe och gå ov nu, inte för att jag riktigt kan förstår till vilken nytta, sitter bara här inne, finns som ingenting och göra. Och igår hände det inte så farligt mycke. Det kom lite folk på kvällen och sen låg jag bara och såg tv hela natten, är gode trött nu men ska fan inte sova. Det är nog mer värt och sova ikväll, efter som att det är fredag så är det nog ingen ide och förvänta sig att det kommer så mycke folk och om det nu skulle råka göra det så är jag glad så länge jag håller mig vaken så somnar jag lättare när jag väl ska sova.. Har nyss varit och blivit lite stucken igen här och där men det verkar som att jag har slut på kärl som går och använda, dom går bara sönder eller är för småa så jag fick ha kvar den gamla nålen som kliar och är lagomt irriterande! Nåja, det verkar iallfall som att jag inte blir kvar här tills jag dör, det lutar åt att dom släpper ut mig på torsdag till veckan, så bara helgen nu kan gå fort så tar nog inte dagarna nästa vecka så länge, det är bara helgen som kommer bli tugn.

Look what I'm holding here in my fire
This is for you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0