I'm sorry that I'm such a mess


Längesen det var såhär förrvirrat i skallen. Jag förväntar mig inte att nån ska förstå eller ens försöka. Det ska nog mycke till innan jag ens kan försöka sätta ord på allting och förklara. Jag blir så trött på hur min jävla skalle vrider, vänder och överväger allting. Minsta lilla sak som händer nöter jag runt, runt, runt, runt, fast jag vet att jag aldrig kommer komma fram till nånting, inget vettigt eller realistiskt. Ingenting är logiskt längre.



I can't make no commiments now
I can't let myself just go
My heart says no
I'm sorry but I can't play
I hope that you'll forgive when I say
I don't have a heart for you right now
I need sometime

It will take just a litttle longer finding the key to love again.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0