Somehow I can't bring you back


För det mesta är allting bra och mellan varven känns det riktigt bra. Men vissa dagar så går det bara inte ens och kliva upp. Vet inte vars jag ska ta vägen. Jag skulle ge vad som helst för och få tillbaka dig bara en jälva dag. Allting bara späds på och trycker på, ibland tror jag att jag ska explodera. Det finns ingenstans och få luft koncentration eller motivation till nånitng alls. Jag vet att jag måste hitta ett sätt och det är snarast. Men det finns inge som skulle kunna ta din plats och skulle nån försöka skulle jag nog bli galen. Jag vet inte hur jag lyckas samla mig endel gånger, men jag kan tänka mig att du vänder dig i graven om du ser hur jag blivit.   


Why'd you have to go?
No places is home anymore.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0