You became my best friend

Tell them it's me who made you sad.

Varenda gång jag försöker sriva lite mer seriöst, så börjar det med att jag säger att jag inte har så mycke och säga nu för tiden. Men jag har fan inte det, allting rullar på i vanlig ordning. Kafferep, filmkvällar, fyllekalas och lite annat av löser varandra med jämna mellanrum och jag har inte tid och fundera lika mycket som jag gjorde förut. Eller så är det för att jag inte bryr mig lika hårt längre, jag har roligt och jag är nöjd. För stunden iallfall. Men med den farten jag dragit fram har jag nog inte hunnit ta vara på dom bra stunderna. Men får fan var slut med det, jag måste andas ibland jag med.

Om det bara fanns något jag kunde säga som biter på dig, men det gör fan inte det.. Vad är det jag inte ser i allt du säger? När du har en bra dag så har jag det med.

Trying hard to speak and
Fighting with my weak hand
I know something is broken
And I try to fix it
Trying to repair it
Any way I can


.

Kommentarer
Postat av: Anonym

everything you say or do, i allways there for you. hoppas du vet de, även om vi inte pratar så ofta så finns jag där för dig om de skulle vara nå :)

2008-12-29 @ 03:12:07
URL: http://haannass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0