Unreachable.


Ganska oseriös dag åter igen, varit i byn och gått runt som nå annat sär för och hålla mig vaken så jag skulle vara trött ikväll. Nåja, for till stan, gick till Hanna, for med Jens for tillbaka till Hanna gick hem och ska nog sova strax är svin trött. Mer intressant än så tror jag inte att det vart idag. Allt till imorgon är då fixat, utom att min syster fick åka på sjukan en sväng, inge allvarligt låter det som, men vet inte hundra hur det blir med middag och allt imorgon, men det är bara och vänta och se, annars fixar det sig säkert nå nått annat sätt. Hoppas bara nu bara att det blir lyckat imorgon, känns faktiskt som att det kommer bli det, men man ska väl inte ha för höga förhoppningar, den som lever får se..

Please be patient with me cause I want to stay but I got all this baggage with me
Don't wana make you pay for what somebody else has done to me

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0