Like a tattoo, I always have you


Hm.. nu har det varit helg igen. Fredagen var jävligt lugn, var hos Jim ett tag med lite folk och när jag kom hem kom Sofia, Jonte och Jens i vanlig ordning. Såg nå film och sov ikapp, åter igen i vanlig ordning. Var i byn på lördag en sväng sen var Jens och hämta mig, drog ett litet party senare men så nödvändigt kanske, men hade roligt iallfall. Och nu ikväll har  det bara varit lugnt, film med Sofia, Jonte och Jens, som vanligt i vanlig ordning..

Det är bara att jag vänjer mig. Kommer alltid ha dig kvar i bakhuvudet. På gott och ont.

Keep my hand in the fire.

.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Baby, get used too it ;)

I vanlig ordning ..

2008-12-28 @ 05:59:33
URL: http://ssofiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0