Can we work it out?


Kvart i åtta och jag är faktiskt ganska utvilad.. Sov ett par timmar när jag kom från skolan igår och somnade ändå runt tolv inatt. Men har inge skola idag, egentligen ska vi på boda borg, men kännde fan inte för det, mår inte helt okej  i halsen, plus att jag faktiskt inte får göra vad som helst fören efter 1 januari efter olyckan, men det börjar nog bara vara en dålig ursäkt, efter 1 januari är jag friskskriven iallafall.

Blir så trött på att det alltid är samma visa. Du kan inte hjälpa mig från där jag är i dina ögon. Du måste börja därifrån jag är, även om det är lägre än du vågar se. Men fasaden håller inte, jag vill inte vara arg men det brister ständigt gång på gång. Så fort jag kommer närmare trycks jag in i en boll och exploderar och är lika lågnt borta igen. Det börjar kännas hopplöst.

Mama please stop crying, I can't stand the sound.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0