Love is not a victory march


Power meet i helgen.. var faktiskt jävligt roligt trotts allt, jag och ida som inte skulle fara ändrade oss, drog ett snabb pack på  fem minuter och for. Massa öl, människor, bilar, regn och sol : ) vart lyckat även om det vart ett och annat svammel men det är ju bara som alltid. Vart inte mycke sova där nere, så försökte ta igen det inatt, sov från två igår natt till fem på eftermiddagen idag. Skönt och väl behövligt. Sen har jag varit ute med martina osv, var jävligt skönt väder ikväll och imorgon blir det alder om det inte blir skit väder..
 
Det var då skönt om inte annat och komma bort en sväng, nog för att det känns som att man aldrig varit borta nu. Just nu har jag ingen plan alls, blir väl bara och tralla på och vänta på att nått händer, innerst inne så vet jag som vanligt vad jag vill men är alldelens för trög för och erkänna det, och för dum för och göra nånting åt det så förmodligen så blir det ingenting av nånting. Det regnar chanser och jag lyfter inte ett finger när dom chrashar i marken och försvinner. Jag kan inte förstå det heller, för som det känns just nu skulle jag göra allt om jag bara fick försöka.


But all I've ever learned from love
Was how to shoot somebody who outdrew you.
And it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0