Never give in and never give up


Jajaja.. Vart ett litet lagomt party igår, med Angelica och Jennifer, Angelica fyllde år :) Vi fördrev tiden bra hade ganska roligt, det kom lite annat folk också nån sväng. Idag har jag bara legat och trögat i soffan hela dagen, klev just upp därifrån och har klätt på mig och grejat, väntar på att Ida ska komma hem till boden så ska vi gå och äta först, sen blir det säkert nå bus. Imorgon får jag nog igång internet på min nya dator, eller det går och får igång virus programmet rättare sagt, tänkte inte förstöra den som jag halft gjort med den här : )

Cause we couldn't seem to find a way, for love to stay
If you had another night to give, I would have another nigth to live
But you're never gonna se me cry the last goodbye.

Det finns ett enkelt svar, du är varm när jag är kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0