On the edge of breaking down


Jobbade första dagen idag.. kan inte säga att det var så ansträngande precis. 
Finns nog mer och göra när det blir bättre väder.
Hatar och vara här i byn länge, vill hem hem hem..
Det här är inte hemma längre, det har inte varit hemma på ett bra tag..
Det kryper under skinnet så fort jag varit här ett längre tag,
Jag orkar inte vara mig själv här, orkar inte med bråk..
Jag vill bort.

Jaa, undra hur länge det tar innan det börjar regna bitar igen.
Jag börjar vara trött på dom här perioderna.
Jag borde lärt mig och inte dras med och glöma bort hur det är egentligen är.
Innerst inne så vet jag att det bara är bra för stunden, 
och egentligen så vet jag att för dom flesta så är jag bara ett andra hands val. 
Men vissa gånger kan jag inte hjälpa att jag blir lite för bekväm
och vänjer mig vid det som inte är på riktigt
även fast jag vet hur äckligt tugnt det är när det rycks bort igen. 
Känns inte som att det är frågan om det rasar 
utan en fråga om när det rasar.
Undra vem som ska få plocka bitar nästa gång det brister...


Changes..



Kommentarer
Postat av: ida

för mig är du inget andra hands val : ) BEBE!

2008-07-22 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0