Rockin my life away


Fan vad jag har börjat vara duktig =)
Har klivit upp "tidigt" nu flera dagar i rad, fast jag inte behövt.
Igår hade vi mys dag på björknäs hela dagen först låg jag och ida där själv i tre timmar,
sen kom jimmy och mattias så då blev det bada och gorma.
Sen gick vi hem och packa grejer och for till Idas pappa,
sen åkte vi på alder och chilla med nå folk ett tag,
men det var mest bara mygg och helvete där.
När vi kom tillbaka somna vi nästan på en gång.

Nååå i helgen blir det luleå, jag och ida åker nån gång imorgon..
ska till hanna tror jag =) sen ska vi väl dra nått fix och dricka nån grogg,
sen blir det områtet och sen nånting liknande på lördag och hem på söndag, kanske.
Det har väl aldrig hänt att en helg gått förbi smärtfritt :)


I show you mine, If you show me your's first
Let's compare scars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0