Thunder


Lyckat prarty igår faktiskt vilket för min del har varit ett tag sen sist, alltid lyckas jag med nått. Satt hos angelica först och sen bar det iväg ut till svartsjön där det var massa roligt folk, när vi var färdig där for jag angelica och hanna till angelica och satt en liten stund sen gick jag hem och somnade runt två. Imorse ringde min syster och väckte mig runt åtta och nu sitter jag uppe hos henne och passar ungarna, mest lugnt och skönt, liten sover och dom andra ser film. Tror nog inte det blir nått party idag iaf, orkar inte.. har inte sovit många timmar inatt. Det gick ju som sagt bra igår så det är ju lika bra och satsa på en lyckad helg utan svammel så jag satsar nog på och vara nykter idag.
 

Things will never be the same
Still I'm awfully glad I came
Resonating in the shape of things to come
Never waiting when I know there's only one



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0