I remember


Att det aldrig ska gå och sova.. Jag och Ida gick och la oss runt fem, jag var svin trött men låg endå och snurrade till sex-halv sju. Fattar inte vars alla hjärn spöken kommer ifrån, brukar kunna filosofera bort allt och tänka på nått annat när jag ska sova, men inte igår. Sen ringde angelica kring halv ett nu idag, och efter det så gick det inte och somna om. Nåja, har iaf snabb plockat undan här hemma så det ser lite vettigare ut. Om nån timme kommer Dino och ska vara med mig till ikväll, så vi ska nog mysa och se tv, skönt och inte vara "tvungen" ut och flänga som vanligt. 

Han hade slutat jag svär han hade lovat mig. Du är bättre än det här och det vet jag. Kommer ihåg dig för ett par år sen, till och med för ett halvår sen bara.. Ingen fattar hur fort det kan gå, inte jag iallfall. Ha det bra, vi ses. 

Jag ser allt svart på vitt alltid missnöjd med nått, grubblar över saker som jag nog aldrig förstått. Kanske tappat mig helt, spelat för många spel, målat in mig i ett hörn, fått en törn. Det är då jag hatar mig själv och kommer på det. För jag har ingen jävla aning om vad fan jag håller på med. Det är så logiskt alla fattar utom du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0