I'm gonna give you every little thing I got


Blä... ida sover som en gris, men jag kan inte sova! Kan ju mycke möjligt vara för att jag har grisat och sovit till fem idag och sen på det hela drog jag en powernap hos robin när vi var där och såg nån kass film. Nåväl, vart en sjuhelvetes karatehelg iallfall, hoja.. Funderar starkt på och ta det lugnt nått tag, men det kommer garanterat inte bli av. Ska hem till mamma imorgon och dra med mig nå tvätt och greja på där i nån dag, kanske far till lillebror och faster evy och myser i skogen. Sen har jag ingen aning om vad som händer senare i veckan.. beror väl lite på om det ska fortsätta vara halv taskigt väder. Vill att det ska vara varmt!


I wanna be the smile, you put on your face
I wanna be your hands, when you say your grace
I wanna be whatever, is your favorite place
I just wanna be close


Vad ska det bli av det här ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0