Friendship is strange

I don't hate you, 
I remember the first time every I saw you,
Brand blue eyes and tangle mess of hair
It was hard letting everything go
And it was hard seeing you agin 
And It's still really hard.



Nog vet jag att jag inte kan släppa det, annars hade jag väl inte brytt mig. Jag hade nog inte ödslat tid på och fråga hur det är om jag inte brytt mig. Det är nog bara du som tror att jag bryr mig av fel anledningar, se dig omkring en sväng så lär du märka att jag är en av dom få som bryr mig av rätt anledningar, men du kan ju fortsätta lura dig själv. Mig lurar du inte längre. Jag vet att jag är bättre än du tror. Men hur noga var det med det ? Du bryr dig nog mer än du fattar, men det är inte lätt och vara dum i huvet. Synd bara, du är en av dom få som kommit riktigt nära. Jag klarar mig alltid, vi hörs..

I know that you be my friend at the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0