It hurts with every heartbeat


Att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för...

Tog mig upp lite tidigare idag och har endå sovit kring åtta timmar, känns lite som att det finns hopp om och vända dygnet åt rätt håll iaf. Är fortfarande i hos mamma, kanske åker ner till sen idag om jag tar mig vill säga. Annars så får det vara till senare, känns inte så viktigt, finns inte mycket värt och göra i stan och hemma ser det ut som kom och hjläp. Måste hitta ngn form av ork, motivation eller liknande för och komma hem och se förödelsen. Fast och andra sidan så är det ju skönt och kunna låsa in sig och vara ifred vilket inte är möjligt här.. 

Gah, jag vill verkligen kunna säga att människor förändras men jag tror fan inte det. Hur mycke man än försöker så har man endå samma hjärta och hjärna som man hade innan. Jag kanske förstörde allt med och säga så, men helt seriöst så är det ju uppenbart att verken du eller jag kan förändras och det är ju bara det närmaste beviset. Människor förändras inte, man väljer olika saker från dag till dag och ibland bara från en stund till en annan. Bara för att man tycker bättre om svart än vitt så känner man kanske ibland för vitt. That's life.. 




Försöker bara tänka på
att allting löser sig
Men blir galen ibland då och då
när det känns som jag behöver dig
Men det är mitt eget fel
jag kunnde stannat och chansat
Även om det känndes som att
jag knappt kunde anadas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0