I hope you had the time of your life


Life is, life is, life is good : ) Länge sen jag haft så här roligt, allting känns skönt, känns som att saker börjar klara upp sig på olika håll. Visst, finns det fortfarande saker kvar värt och tänka över, men jag har nog insett att det inte är värt och ha bråttom. Det är lika bra att bara vänta och se vad som händer. Jag tror nog jag har lite skevt tankesätt ibland, jag går runt och sliter mig i håret för att det inte händer nånting seriöst men sen så fort det gör det så slutar det endå med att jag lalar iväg och inte bryr mig. Känns som att jag säger åt alla andra att dom bodre ta det lugnt för att vi är ung och borde ha roligt utan och gå och hänga upp sig på små saker fast jag är lika jävla bra och göra det själv. Men som från ingenstans känns det som att jag har börjat om på nytt..

Jag vet att jag har sagt tusen gånger att jag hade gjort vad som helst för leva om den där dagen, men nu känns det lika bra att det bara blev som det blev. För det hade nog varit trehundra gånger värre och glömma om det varit mer än vad det var. Det var bara inte meningen. Det var nog aldrig meningen.

Another turning point a fork stuck in the road
Times grab you by the wriste, direct you where to go
So make the best of this test and don't ask why
Det är nog bara du som kan förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0