The past is here between us


Är hos mamma nu, får se hur länge jag blir här.
Lutar åt att jag måste tillbaka till boden imorgon. Även om jag hade velat stanna ett par dagar längre. Ta det lugnt och försöka få ordning i skallen på allt. Just nu fattar jag ingenting och hela tiden gör jag allt bara värre fast jag vet om det. Nåja, har ju som sagt pratat lite om ett par saker i helgen, med han som vet bättre än alla andra, bättre än mig om migsjälv och många andra. Nåja, mario kart nu med lillebror :)

Det finns nånting där.. Men kan inte sätta fingret på vad det är. Det skulle kunna vara allt men sen är det endå ingenting. Jag tror inte det är någon riktig känsla. Jag har mina gränser när det kommer till dig, jag vet aldrig vad du tänkt dig och det är nog nånting som jag aldrig kommer lära mig och lista ut. Men endel sekunder så känns det sådär äckligt bra som det gjorde förut. Bakom allting så finns det nått som gör att det kännas som att du märker det också. Undermedvetet så lurar du mig och tro allt jag behöver är dig och så länge du gör det som kommer jag inte röra mig en millimeter närmare, mest troligt går jag bara längre bort från allting.  


I'm not the one who's breaking you, I'm not the one you should fear
We go to move you darling. Talk to me, I can fear you falling,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0