Hands down


När ska man sluta vänta ? hur mycke tid är nog mycke ?
Tänk om man råkar vänta en minut för lite ? Bara en jävla fitt minut..
My hopes are so high that you're kiss migth kill me.

Personligen tycker jag att alla gamlingar kan hålla käften, det är inte värt och vara ung. I sånna fall måste det har varit lättare för 70 år sen, för jag hade utan problem kunnat vara 80 år dement med nån som torkar upp efter mig, läser tidningen för mig och vänder mig i sängen. Iställe för att vara 18 och vara tvungen att torka upp efter sig själv, läsa om sig själv plus alla man känner i tidningen och vara rädd för vem man ska se när man vänder sig om i sängen.
Det där kanske inte var så seriöst..
Men tänk om man bara skulle kunna ta någonting för givet en gång? Att någonting inte skulle förändras över en natt. Att inte bara gå runt och känna att så fort man vänder ryggen till är det nån som är där och sticker kniven eller att så fort man blundar är det man såg borta, eller att dom man litar på inte var värd mer än det du drar med dig in under skorna. Och med det så är det ingen speciell som behöver ta åt sig, men jag tror att alla förstår.

Whatever makes you happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0