Take a bow


Ny blogg. 
Orkade inte med och se allt gamalt och tänka på allt gamalt,

Just nu vet jag inte vad som händer ? Det är är då karusell till i skallen iallafall, hade säkert kunnat göra ett par saker på ett snyggare sätt. Men det som är gjort det är gjort och jag ska inte säga förlåt, för om jag hade gjort det så hade jag inte menat det iallafall. Ångrar det inte heller, ångrar bara sättet som det blev sagt på. Men så kan det gå.

Nåja, det har funnits mycke och göra nu ett tag känns det som, eller bra lite och tänka på kanske? Men det kommer väl säkert igen som en blixt från åvan när man minst anar det. Men just nu har jag då mest bara roligt och mår relativt bra. Mycket tack vare Ida .. Vi har faktiskt ganska roligt även när vi har tråkigt :) Nuu är det kaffe, sen stan igen..

Nog för att du fortfarande gör dig påminnd med jämna mellan rum,
Men har lärt mig och trycka undan det på ett smidigt sätt, så länge jag inte är själv..
And the award for the best liar goes to, you!
But it's over now, Go on and take a bow..

Rihanna - Take a bow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0