Cause I'm allright


Som vanligt går det inte så bra för mitt sovande. Är alltid halv död och svin trött, sen när jag kommer hem vänder det på tre sekunder och jag blir svin pigg. Ganska så irriterande och vet fan inte vad jag ska göra åt saken.. Nu sitter jag och äter makaroner i brist på annat vettigt. Fattar inte hur jag kan vara hungrig när vi ätit tretusen kilo tacos hos Camilla och sen har jag och Sofia bakat kladdkaka där. Nå, man ska inte förstå allt. Lutar åt att det blir byn efter skolan imorgon, förhoppningsvis kommer jag sova bättre där, men man ska inte ropa hej fören man kommit upp ur bäcken. Nä, lite väl mycke yrande nu alltså.

Now you're back's against the wall,
And I don't care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0