Don't play your rock and roll to me


Huvva, är så groteskt jävla trött ikväll, det finnsfan inget slut.
Lugn dag på skolan idag iallfall, vilket var jävligt skönt. När vi sluta skjutsa Fredde mig och Hanna till mig, gick upp till min syster myste lite med ny bebisen, försökte klura ut nå namn, men ser inte så ljust ut på den fronten än så länge, var där ett bra tag sen for vi och åkte lite med martina, var hem till henne, drack kaffe och spela nå kort, mysigt värre. Long time since :) Nu är jag hemma, ska sova om en stund innan jag självdör.


Don't play your rock and 'roll to me
I guess you had me fooled for a while
But your rock'n'roll is gettin' out of time for me

Go sing your lies to someone else,
'Cause someone else may be
The fool you always thought you saw in me


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0