I can't tell you how, you can't tell me why


Är i byn hos mamma nu, ganska skönt faktiskt, ska sova om nån minut är helt slut efter två nätter skit sömn. Ville bara dö när jag klev upp imorse. Ska åka tillbaka till stan imorgon kväll, sen skola på fredag och sen helg. Den här veckan har gått ganska fort. Egentligen bara idag som gick sakta. När jag var på väg ut från skolan och gick där och surra med Hanna så ringde telefonen och på två sekunder vart det 30 grader kallare ute och jag tror att hjärtat stannade i ett par sekunder när det stod farmor. Efter ett tre evighets sekunder av panik inombords insåg jag att jag fortfarande har numret hem till farfar och farmor sparat som farmor i telefonen. Det värsta är att på dom där tre kanske fyra sekunderna, så spelades allt jag vill och ville säga upp i skallen.. och det har gått på repeat hela kvällen. Jag hatar att det är för sent. 

I miss you
I miss you so bad
I don't forget you
Oh, it's so sad

I hope you can hear me
Cause I remember it clearly
The day you slipped away
Was the day I found,
It won't be the same

I diddn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't

I've had my wake up
Won't you wake up?
I keep asking, why?
I can fake It
But truly I can't take it
It happed, you passed away..

Now you're gone
Now you're gone
Now you're gone
Now you're gone
And somehow I can't bring you back...

I Miss you.

.


Kommentarer
Postat av: martina

naw<3 förstår dig <3

2008-11-14 @ 01:40:02
URL: http://martiiniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0