Mad world


Somnade kring halv tio redan ikväll, men vaknade igen kring ett och har inte kunnat sova sedan dess.

Hade en svin konstig dröm nu ikväll när jag sov. Jävligt wierd, jag brukar aldrig drömma, iallfall inte komma ihåg vad jag drömde.Det är nog det konstigaste jag någonsin drömt, på nått sätt är det en obehaglig dröm, kan bara inte sätt fingret på hur, eller varför.

Jag drömde att jag är i byn utanför mammas och pappas hus. Precis utanför huset är det en bit av vägen som fortfarande är asfalt, bara kring hundra meter, före och efter är det grus.. Det är massa folk där utanför, människor som jag nästan glömt bort och folk som jag träffat senast idag, men alla är sånna som på nått sätt betytt lite mer än andra. Jag springer iallfall där på asfalten, jag börjar i ena ändan på asfalten och springer tills den tar slut, hoppar i luften och flyger. Eller.. jag vet inte säkert om jag flyger, men för ett par sekunder känns det som att jag svävar i luften. Sen faller jag där i gruset börjar när asfalten tar slut och skrapar händerna, men det gör inte ont. Jag gör det flera gånger, det blöder mer och mer men det gör fortfarande inte ont. Först känns det som att det bara är på skoj, sen får jag panik, springer fortare och riktigt kastar mig ut i luften, jag skrapar mig mer på gruset och blöder överallt, men jag sävar aldrig längre än några sekunder även fast jag springer fortare och hoppar högre. Och alla som är där brevid, ser ingenting fast jag nästan springer in dom när jag tar fart, jag gör det mitt framför ögonen på dom och ingen ser nånting. 

.
  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0