Something is broken


Gud, kan inte sova! Har varit svin jävla trött hela kvällen, men nu är jag klar vaken. Så fort jag försöker virrar hjärnan iväg och håller mig vaken. Varför inte uppfinna något så man kan stänga av den när man verkligen behöver sova.. Vet inte ens vad jag tänker på egentligen, det spårar åt alla möjliga håll. Men det är väl bara för att jag är i en sån där period när allt bara har förändrats och jag inte riktigt har hängt med. Jag kan inte säga att jag mår dåligt över det, men kan aldrig släppa det när nånting som varit så starkt bara försvinner. Någon som fan varit närmare än någon bara lalar iväg. Jag vet att jag kanske är tjurig, men jag har fan mina skäl. Att det ska vara så jävla krångligt. Allt är bra men ändå inte, får strax skavsår i hjärnan tror jag, måste det alltid vara antingen eller?


Father, I'm going through some heavy things.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0