What if I told you, your tears haven't been ignored


Var ganska dukigt igår, var hemma och skrev klart apu-raoppren. Städade undan lite och la mig relativt tidig. Vaknade på morgon svin pigg, innan alarmet till och med.. trodde jag.. Men klockan var halv 09:34 och jag hade missat hela första lektionen.. Trodde fan jag skulle börja gråta, så jävla typiskt mig, blir så jävla less när jag faktiskt vill försöka. Nåja, halv stressade till skolan, tänkte att jag hade lektion 10:05, men inte det! Så jag och Hanna tog det lugnt, åt lunch och chillade på, hade sen en lektion klockan ett sen hem. Ikväll har lillebror varit här, fixat min soffa medans jag har städat ännu mer. Nu tror jag att jag ska krypa ner med katterna i soffan, glo lite tv och förhoppningsvis somna om inte allt för många timmar, trotts min groteskt långa natt igår så är jag lite små trött.

As you leave me please, won't you close the door
And don't forget what I've told you
Just cause you're wrong, it don't mean I'm right
Another sholder to cry upon.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0