Old times comes knocking for some catching up...


Tick, tack, tick, tack, som en jävla bomb.

Imorgon tar jag katterna och drar ett tag, kommer mest troligt tillbaka torsdag eller fredag.
Men vem vet om jag får nån knäpp och stannar över helgen också. 
Tror inte att telefonen funkar där, kan hända att jag kan ta emot
och skicka iväg nått sms, om det är bra väder eller nått. 
Ska bli skönt och komma bort ett tag, när man får höra att man ser ut som sju svåra år 
kanske man ska börja fundera om det inte är dags och göra nått åt sig själv,
men det är inte lätt när allt bara hopar sig och späds på dagligen, det tär.

Måste få ordning på mitt sovande, sover två timmar en natt, tolv timmar nästa, sen blir det en ond cirkel. Vet inte vad som händer. Har ingen bra anledning till varför jag går tillbaka i gammla fotspår och gamla viker av på gammla vägar. Vet inte varför jag bara vänder ryggen till som ingenting. Bara går och går och går samtidigt som jag låtsas som ingenting.


Allt det där är så länge sen, började känns som om det aldrig hänt.
Vissa hemligheter bör bevaras. Till varje pris.
Tänk om nån annan än du kunde förstå.


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0