Party like a rockstar


Oh helloo.. Hade roligt igår :)
Var hos angelica och camilla, sen på stan och sen till tomas syster, var hemma kring två och somna på direkten. Idag har jag varit med Jim och Ante en sväng och grejat lite och nu sitter jag bara hemma, har just duschat och ska till Hanna sen på nå tag, får se sen vad som händer =)

By the way.. Har ingen telefon just nu!
Emil fick nån snilleblixt igår uppe hos Camilla och körde min telefon i micron (!) Nåja, har hans telefon nu men måste ha ett nytt sim kort bara, allting vart skit i telefonen.. Men jag antar att jag överlever. Kanske ska och låna ett tillfälligt sim kort hos min syster tills jag får ett nytt..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0