These feelings won't go away


Gud, jag är helt jävla slut i kroppen och i skallen..
Men på nå sätt känns det jävligt bra att jag tagit mig upp varje morgon och åkt till parktiken klockan 7. Har gjrot schema så jag har sov morgon och går längre imorgon, så får sova några timmar extra imorgon, vilket verkligen behövs, om jag nu kan sova vill säga.. Idag har det inte hänt mycke. Hämta Dino när jag kom från praktiken, sen har jag bara varit med han hela kvällen. Har varit ute och gått en liten sväng, städat hemma och varit hos min syster. Sen åkte jag och Dino ut en sväng med Jens, nån timme bara sen. Efter det åkte jag till Angelica och vänta på att hon kom hem, sen prata vi bara på en liten stund sen promenera jag hem och nu ska jag strax sova. Min sista dag för veckan imorgon, sen har jag helg :)

För övrigt är jag mest bara förvirrad. Vissa dagar känns det skit och ingenting går som jag vill, eller rättare sagt går inget alls över huvudtaget och jag vill bara gå och gräva ner mig. Och vissa dagar så känns det ingenting. Jag orkar bara inte tänka på allt eller bry mig om nånting, känns som att jag sitter och ser mig själv och alla andra på en jävla film. Allt jag säger, allt gör går på rutin som i trans . Sen nån gång ibland kommer det nån dag när det faktiskt känns bra. Fast egentligen så känns det inte bra när det känns bra, med tanke på att det alltid vänder nån gång.


And I'm telling you
These feelings won't go away
They've been knockin' me sideways
They've been knockin' me out lately

I keep thinking in a moment that
Time will take them away
But these feelings won't go away.

Citizen Cope - Sideways
Den har gått runt runt hela dagen, lätt värt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0