I'll never make it, I'm not.

Är fortfarande i byn, tog mig inte till stan idag. Eller om jag verkligen ville skulle jag nog ta mig. Men vet inte om jag vill ens. Känns inte så värt, finns ju endå inte så mycke och göra där plus att jag inte orkar vara hemma när det ser ut som fan. Sen får jag sova mera när jag är här och jag slipper vänta på nån buss jävel och frysa halvt  ihjäl. Men mamma ska följa till stan imorgon när jag slutar så då stannar jag nog, har sovmorgon på torsdag så det är inte så illa..

Lite fult att alla som hört av sig så länge jag varit här nu, vill ha nått, vill veta nått eller vill ha pengar. Ett annat samtal, utöver sånna samtal och sms har jag fått sen söndag kväll. Så det känns inte precis så noga vars jag är, så känns inte så noga och fara tillbaka till stan heller.  Uusch, Idag är jag på sånt där skit jävla humör........... Orkar inte ens vara irriterad åt saker som jag brukar störa mig på.. Vet inte vad som ska få mig på nå bättre humör, just nu känns det iaf som inget. Alla har sin plats, alla har sitt och jag är bara i vägen. Jag har ingen plats, jag bara tar plats.


Nu sängen och gossipgirl, har snart sett klart hela första säsongen. Börja på andra imrogon eller? ...........
:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0