My heart is in a place I no loger wanna be


Så jävla trött, trött på allting, trött på hur vissa beter sig. Verkar inte som att man ska förvänta sig att någon är bättre, lögner åt höger och vänster, var lite ärlig nån jävla gång! Jag är inte så jävla dum som du verkar tro. Känns mer och mer som att dom som skryter mest om hur ärlig dom är, det är dom som är mest falsk. Jag orkar inge mer, orkar inte, orkar inte, orkar inte, orkar inte. Jag vill inte. Jag vet att jag är bra på att se allt svart och måla fan på väggen så fort jag får minsta lilla onda aning om nånting. Men just nu är det fan obehagligt, jag har ingen fast punkt nånstans. Just idag iallfall är det inget som får nånting och kännas bättre, inte lill emil, inte musik, inte nånting, det måste snart komma en vändning, även om det inte känns skit konstant så är det allt oftare, jobbigare och ihåigare. Det här går bara inte. 


The scream inside my head is louder then God have ever heard.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0