And he tasted like black cherries


Nu är jag hemma! japp japp.
Åkte från sunderbyn kring tio, Martina kom och hämta mig :) For direkt till skolan åt lunch, var och prata med lärarna, lämnade papper och sen for vi på kvantum, dollar osv, jag skulle handla lite. Nåväl, sen for vi till Martina och såg våra bästa år med Camilla och prata på en stund om alltmöjligt, det var roligt faktiskt, har som blivit ett tag sen sist. Sen när jag väl kom mig hem till lägenheten gick jag upp till min syster och prata ett tag, hon kladdade i hårfärg på mig osv. Sen fick jag ett ont sms av Sofia som bland annat innehöll paltskalle(?!) om jag inte är helt ute och cyklar ? =) Nåja, hade som bett hon komma en sväng när hon hade rast, vilket jag glömde så fort Världens bästa Emil vaknade, har inte sett ungen på flera veckor. Men han var inte så taggad på och pussas, nyvaken och allt, stackars liten.. Så jag gick ner och prata med Sofia en stund sen har jag bara ducsha och plockat ihop det jag ska ha med till byn och sen kommer nog Ida på en stund och hämtar nå grejer och om ett tag så kommer mamma och hämtar mig. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta med mig datorn eller inte, hyffsat jobbigt men endå värt när jag väl är där..

Det finns några jag verkligen inte förstår mig på just nu, alltså?


I remember..

Kommentarer
Postat av: martina

hade roligt idag =) lätt göra om ;b

2008-09-04 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0