I always have you


Begravningen igår gick bra, känndes bara mest överskattat. "vi har samlats idag här för att ta farväl" Mer än så hörde jag nog inte, det var då det började kännas så meningslöst. Vem fan tror seriöst att det bara tar 45 minuter, nån sång och lite blommor? Inte jag..

Åkte till stan sen och gick ganska direkt till Angelica, satt där och svamlade på, sen kom Linda och sen kom också Hanna och Madde, dom började dricka osv, vilket inte jag kan göra på ett bra tag. Åkte ut med Emil och Ryding, skjutsade folk och var på stan, sen skulle Emil hem så jag kom hem redan kring tolv, men bara därför så blev det inte en tidig kväll..

Don't look back go a new direction,
Loved you once, needed protection.


För första gågen på evigheter så vet jag seriöst inte verken ut eller in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0