Lost in this world

Sen den dagen du försvann förvandlades allt till kaos.

Vissa dagar är lättare än andra, men det ligger och nöter under ytan varje sekund och det obehagliga är att det håller på och krypa fram allt oftare. Jag vet inte hur jag ska hantera det heller, försöker och inte tänka på det men det sitter där som ett jävla skavsår, det gör ont hela tiden och ju längre det går utan att man gör nått åt det ju ondare gör det. Även om man kan tänka på annat och glöma bort det så finns det där. Egentligen är det lite baklänges att jag sitter här och jämför den viktigaste människan jag någonsin haft med ett skavsår. Men jag kan lova att om jag fick en dag till skulle jag kunna ha skavsår resten av livet. Jag saknar dig hela tiden. Det är som och stå in murad på en hög pelare och plötsligt försvinner alla upp murade väggar och jag måste försöka hålla mig kvar där uppe utan något stöd alls. Det finns inte mycke eller många jag skulle offra för att du skulle få komma tillbaka bara en dag eller bara för en minut.  Jag saknar dig, hela tiden.


The bottle's empty, the bottle's empty and cold.
Just like I've been, since I heard that you died alone.
Finally home now, and I try to accept that you're gone
Wish I could have, been there for you all along.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0