No air


Jag orkar inte, det går inte!
Jag vill gå skola och jag vill att det ska gå bra, men det går inte. Det är alltid för mycke och det slutar med att jag går hem och gör ingenting, det blev inte lättare heller att komma in efter fyra veckor och försöka ta igen. Jag fattar ingenting, har börjat på allt men ingenting går, lika bra och se sig i röven efter nått jävla slut betyg. Det går inte, orkar inte med allting, jag kan inte sova längre, går runt med konstant ont i huvet och vill bara lägga mig och dö. Orkar inte göra nånting, funderar på och vara hemma imorgon och sov ordentligt och sen se om jag fattar nånting av alla högar med papper och sen se vad jag hinner ta igen under praktiken och se om det går lättare då, annars vet jag inte hur det blir, orkar inte ha det såhär varje dag iallfall. fyfan..

ska till mamma nu iaf, vi hörs.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0