Nothing

Herregud, men dygns rytm är väl typ.. obefintlig? Förstår inte, var vaken hela natten till igår utan och ens tycka att det var jobbigt. Åkte och fixa lite saker med madde som var helt faschinerad över att vi var vaken halv nio, sen for vi på skolan och åt krovstroganoff och ris, prata lite och rökte lite. Efter det for iallfall jag hem och städade nå tag sen då jävlar kunde jag sova, men jag tänkte att det var lika och sova ett par timmar mamma kom endå kring två, men det gick inte så bra för mitt lag, märkte knappt att hon kom ;s Vaknade runt halv sju på kvällen... hann inte göra så mycke innan jag åkte ut och grejade på, kom hem kring tolv och ta mig förihelvete så somnade jag ?! men inte fick jag sova en hel natt för det, vakna för en stund sen.. vet inte vad som händer idag, hoppas att jag håller mig vaken så jag får sova ikväll.

Saker blev som dom blev
Mina problem, blev saker som förändrat
Det som fått mig att le

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0