Welcome to my freakshow


Gah, jag har tråkigt, jaoo..

Har bara varit hemma hela jävla dagen. Sofia kom och jag klippte henne och vi surrade på. Efter nått tag kom Stina, tim, nille jonte och levi. Då tvingde stina mig och klippa tim också, sen åkte dom iväg igen hela högrn. Jag hade tänkt mig ut nån sväng men det blev inget av det, verkar inte vara nån som är sugen på och umgås med mig. Var inte precis såhär jag tänkte att min lördag kväll skulle bli, men allt kan ju inte gå som det var meningen. Så sitter bara hemma, ganska så jävla kasst.. ingenting och se på tv och ingenting och göra, fyfan.. Nåja, kvällen är ju inte slut får väl se om det händer nå senare, men det börjar ju vara lite sent så det blir nog inte så mycke till hålligång, får väl se om nån vill leka med mig nån stund annars bli det fan sova.

Skulle fan ha åkt till byn som jag tänkte en sväng, men det är lite sent nu.

Jag tror inte nånting kommer bli så mycke bättre, bara för korta stunder kanske.
Jag hör inte hemma nånstans längre, alla har sitt och jag har ingenting.
Vissa stunder är det så tydligt att det känns som att man kan ta på det..



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0