Foolish games


Jag tror snart det brinner helt för mig i skallen åt några håll. Finns några som hoppar och springer på mina neverer dygnet runt just nu. Men så länge det inte spårar värre så orkar jag seriöst inte säga nått även om jag ibland bara vill skrika åt folk, men det fula är att skulle jag väl börja skrika skulle det aldrig ta slut. Allting börjar bli sådär meningslöst igen, det smyger sig på och jag vet inte vad jag ska göra. Det spelar ingen roll vad man gör så länge man ser glad ut och tror att det är som det ska.

Nåväl, hade roligt igår iallfall :) Jag Sofia och Sandra var här från början, var vi iväg till Madde och nå lirare, sen for jag och Sandra till björns och sen drog hon på krogen med sofia och jag var bara på stan lite innan jag åkte hem och sov.


allting som vi gör det gör vi tills vi dör.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0