I wanna know now where we are


Kuljul, jag kan inte sova längre?
Har somnat tidigt varje jävla kväll nu, runt elva varje kväll sen i söndags. 
Sen vaknar jag klockan jävla 6 på morgon och kan inte somna om.
Sen blir jag svin trött på eftermiddan och kvällen.
Är gode less på och få sova och inte kan! :s

Jaja... Hade matte lektion igår, min första lektion det här året, woho..
Sen var inte så livat igår kväll, var med Hannabananamontanalouisana och pojkarnaaa,
var hos Jim nått tag och sen på stan och överallt.
Kom hem lite före elva och somna nästan direkt.

Haha och inatt ringde det nån jävel fem över ett,
och jag som aldrig svara på nummer jag inte känner igen !! 
Nä, jag fick för mig att jag skulle svara! 
Vet seriöst inte vem fan det var och kommer inte ihåg vad verken han eller jag sa ? :O
Nåja, kollade nummret nu på morgon och jag tror nog att jag vet vem det var, tss..



Don't waste your time on me,
You're already the voice inside my head.


.

Kommentarer
Postat av: HaannasS

haha jävlar vilket långt namn jag fick, å goda nudlar var de ;)

2008-09-17 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0