Welcome to jamrock


Har börjat skolan igen, än så länge går det väl bra, har bara hnnunit med en dag men anyway. Gjordre inget vettigt igår, var med Sofia en sväng på stan sen åkte jag hem och sov, jävligt skönt. Sen lite sovmorgon på morgon och nu ska jag iväg och äta på skolan när Sofia får lunch och sen har jag lektioner till halv fem ;s Men det går nog bra, har ju som sagt inte ens börjat än så. Sen ska jag väl bara lala hem och förhoppningsvis har dom bytt mina fönster så jag kan ställa allting i ordning här och städa klart. Hade varit sköt, nu känns det mest som att jag just flyttat in och inte fått nå i ordning. Vilket får mig och tänka på att jag har bott här i ett år och tre måndader snart och det är två år och några månader sen jag flytta hemifrån. Jag ångrar inte att jag gjorde det, jag ångrar bara lite vad jag gjorde då, skulle ha tänkt över vissa saker mer än en gång. Men jag har lärt mig också och nu går det ganska bra iallafall med och bo själv, tror nog att det var mycke för att jag flytta i samma hus som världens bästa syster, världens bästa faster och världens fulaste ungar, tycker om er alla så mycke att det finns inget slut. 

Annars så är det väl bara som vanligt, är lagomt less på ungefär allting. Orkar inte ens försöka förklara, det är så jävla obeskrivligt när det bevisas att folk inte är som man tror speciellt domman börjar ha kännt ett bra tag, det är som att så mycke faller sönder i det man har för andra också. Finns ett par stycken som jag seriöst inte hade klarat mig utan nu och tror nog det kan hända att det finns nån som tar åt sig av det där som inge borde. 


Du vet det bara är så för det bara är så, vet du kan förstå.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0